Om foreningen

Vi bevæger dig!

Kollund Lind Gymnastikforening, som i daglig tale kaldes KLG Gymnastik, er en af Herning kommunes største gymnastikforeninger med mere end 900 aktive medlemmer.

Vores formål er at skabe rum og glæde ved motion og bevægelse i fællesskab. Vi vil som forening, være med til at bevæge alle – såvel store som små.

I KLG Gymnastik møder vi alle i øjenhøjde med ønsket om et motiverende fællesskab, hvor vi lærer og er seriøse omkring gymnastikken.

Vi byder på et væld af muligheder for dig, som ønsker at udvikle dig som gymnast – eller for dig, der søger aktiviteter med motorisk udvikling og glæde.

Vi har hold til alle aldersgrupper, men fælles for alle er, at det skal være sjovt at komme til den ugentlige træning.

Velkommen til KLG Gymnastik.